Båttur

Ja, igår var vi ut och tittade på skärgården i Hudik. Inte för om jag vet att det var så mycket skärgård, vanlig norrlandsskog, men det var i alla fall trevligt! En fin sommarkväll, god mat och underhållning på båten.

Idag har jag haft en lite öschig dag på jobbet, som jag har upptäckt att det tenderar att bli ibland. Dessutom vaknade jag väldigt tidigt i morse och hade inte alls fått mina timmar för att jag skulle vara tillräckligt koncentrerad och ha sånt tålamod som behövs då man jobbar med det klientel som jag gör nu. Går att jämföra lite med dagis - för vuxna :) Men nu är det bara i morgon, sen är jag ledig till måndag eftermiddag och i helgen kommer Carola och Miel och hälsar på!

Lite sommarbilder:

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0