Tränat

Ikväll var jag iväg och tränade och det är ju så skönt! Nu har jag köpt ett årskort som gäller på både gymet och på pass. Det var inte just något dyrare och då har jag ju tillfälle om jag skulle få lust att även gympa.
Igår var jag på kraniosakral terapi och kinesologi, och även det är skönt! Tredje gången jag provar det hos den jag går nu och jag känner mig väldigt lugn och harmonisk. Känner mig inte alls stressad över mina studier nu, och det är sällan att jag blir uppstressad av småtjejerna heller. Jätteskönt! Jag har tänkt på att det finns många som spenderar åtskilligt på sitt yttre utan att må bra - tänk om de skulle spendera hälften av det på sitt inre istället - kanske de då skulle kunna må bra mycket bättre?

Imorgon bär det av till Gävle, Susanne tar sin sjuksköterskeexamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0