Moget, nja . . .

Igår kallade jag mitt ex för ett omoget fjantarsle och idag pekade jag fuck you åt en bilist som stressade mig genom att ligga bakom och blinka åt mig flera gånger när jag var på väg att köra förbi en långtradare i halkan och snömodden på E4:an mellan Gävle och Hudik. Detta gjorde att han stressade mig så jag höll på att svänga in för snävt framför långtradaren och hade faktiskt kunnat slutat olyckligt. Då blev jag förbannad, kunde inte hålla mig utan båda blinkade och pekade finger när han väl kunna köra om mig. Visst, båda sakerna är väl inte så moget sagt/gjort men ibland bara kommer det, och det känns skönt efteråt - och måste man vara så mogen alla gånger?

Ja, idag var vi till Gävle på seminarium om samtal och det gick bra. Samtal är ju intressant, och vad mycket som kan åstadkommas och förändras genom ett sådant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0