Loos

Idag åker jag och tjejerna upp till Loos och blir där nån dag. Tänkte faktiskt gå på barnfesten på trettondagen. Kom på igår när jag pratade med Annie att Isabell och Gabriella nog inte har varit på någon barnfest! Tittade några år bakåt i mina dagböcker och upptäckte att det hade de ju inte. Juletider har varit som de har varit de senaste åren med magsjukor, förkylningar, öroninflammationer, och ögoninflammationer - småbarnsårens åkommor. Denna vinter har vi varit förskonat från allt sånt, helt otroligt. Och helt otroligt skönt!

Sitter och tar mig en kopp kaffe och äter Marabous nya choklad som jag har blivtit helt frälst i

ska ta och plocka av granen, den doftar ju så gott men tyvärr vill den inte behålla sina barr något längre. Sen ska jag nog ta mig en promenad och hem och packa lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0