Kallt

Ja, kyla och snö har vi ju verkligen fått i överflöd de senaste veckorna! Nu har vi i alla fall vinter ;)

Har varit i Loos några dagar, hälsat på lite och varit på barnfesten. Isabell och Gabriella hade jättekul, de dansade som bara den. Jag ockå, tills svetten rann då fick jag gå och sätta mig. Nu har vi varit hemma ett par dagar, jag har plockat undan julen och städat riktigt ordenligt. Skönt att ha det gjort innan plugget och vardagen sätter igång igen till veckan. I helgen ska jag jobba, jobbar kväll idag och dag i morgon. Och nu ska man väl förhoppningsvis få sova(?), efter mitt utbrott för nå´n vecka sen. Det är grannen under då, som har haft lite livat ett par helger, men bara jag skickar ett sms till han så tystnar de eller drar vidare, så det är ju skönt!

Trevlig helg!

 


Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Roligt med barnfest, Ella var på det idag. Är det gympasalen i Los?

2010-01-09 @ 22:16:55
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Postat av: Eva

Ja, det är i gympasalen. På er tid var det ju på Folkets hus.

2010-01-10 @ 15:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0