Helg - jobb

Ja, då var det helg igen då - och jobb, lördag och söndag. Men har bestämt mig att stryka mig över nästa helg, nu har jag jobbat tre helger i januari + att en klasskompis ska ha lite fest på fredag så då kan jag faktiskt få unna mig lite ledighet.

Var på mitt första gympapass på F&S i går e.m., Alexandra var också med. De har ett pass i veckan som man får ha med sig barn mellan 7-12 år, gratis. Både jag och Alex tyckte det var skönt! Bra att kunna växla styrketräning med lite mer kondition.

Idag var jag och besiktade min 22 år gamla bil, fick anmärning på bromsarna som tog ojämt - däremot så upptäckte de aldrig att min hastighetsmätare ej funkar (eller så funkade den trots allt när besiktningskvinnan körde ett provvarv). Men jag får väl vara glad att det inte var fler fel på den, förhoppningsvis så är det inte så allvarligt.

Min inneboende den här veckan - tillika diskerska - har åkt hem i dag, nu är hon klar med sin praktik. Igår åt vi pizza, drack ett glas vin, pratade och hade trevligt!

Nej, nu ska jag gå och sussa - ska upp tidigt i morgon. Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0