Besviken ;(

Känner mig faktiskt lite besviken! Har fått betyg på föregående kurs och jag fick ett D. Och det var nog inte rätt dag att få betyget heller, tror inte att jag skulle ha reagerat med samma besvikelse en annan dag. Annars vet jag att jag trots mina ej så höga betyg en dag kommer att bli en bra socionom, med stor förståelse, empati och ett bra bemötande och att jag förhoppningsvis kan hjälpa många utsatta människor i denna värld, vad jag nu kommer att jobba med. Men just idag kändes det som att jag är så jävla förbannade korkad så jag inte förmår att åstadkomma bättre betyg. Att jag inte fattar ett jävla skit och inte kan formulera mig tillräckligt bra, att jag inte kan trycka in femtielva jävla begrepp i mina arbeten som är signifikant för uppgiften. Blä! Känns som jag skulle vilja . . .

Kan inte intala mig just nu, att jag trots allt ligger bra till om jag ska jämföra betygsstatistiken på samtliga kurser, över genomsnittet - men det hjälper inte just nu! Ska sova på saken så kanske det känns bättre i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0