Slappt

Har en slapphelg, och det är skönt! Även om det kan kännas lite långsamt och tråkigt emellanåt så är det bara att intala sig själv att jag behöver det. Det vet jag med erfarenhet ;)

Solen skiner idag också, som skönt är. Har tagit en långpromenad, och idag var det faktiskt takdropp (och takras) och fågelkvitter. Var ner och sopade av min bil så den kanske tinar av framåt eftermiddan.

Ett par fulltecknade veckor väntar, grupparbeten, vår gruppuppgift ska vara inne den 19/2. Får hoppas att inspirationen och motivationen till att ge sig på den sociala exklusionen har infunnit sig tills i morgon. Titlar som Beständig ojämlikhet, Etablerade och outsiders och Integrering och inkludering (på norska) känns inte så lockande, ändå mindre lockande var det då jag började läsa detta. Men, men, vi lär väl få till nåt den här gången också. Men det är ju en klar fördel om man finner det lite mera intressant, och lite mer lättförståeligt.

     

Hittade några roliga bilder som har ett par på nacken, dock är de inte av sån bra kvalitetet då de är tagna med min mobil.


Kommentarer
Postat av: Anonym

meen mina snyggisar <3

2010-02-20 @ 08:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0