Piggare

Ja, efter en heldag i sängen i går så är jag piggare idag, inte kanske helt hundra men kanske åtti i alla fall ;)
Jag hade faktiskt en riktig skön dag i går, och som sagt, varför tar man sig inte slödagar någon gång i bland utan att man behöver känna sig sjuk? Jag gör i vart fall inte det. Kanske ska boka in det i kalendern ;)
I går kväll bjöd jag Patrik och tjejerna på pizza (köp), vi hade en trevlig kväll, spelade bingo med tjejerna som hade turen att vinna ett varsitt pris.

Idag åker jag och Alexandra till Gävle. Susanne fyller 25 idag så vi ska ner och gratta henne. Hon har även namnsdag idag (Gabriella) och Gabriella har namnsdag, liksom Ella. När jag för 25 år sedan väntade Susanne hade jag önskemål om att hon skulle få heta Gabriella men det var inte hennes pappa med på. Då hon då i alla fall föddes den 19 februari och det var Gabriella som hade namnsdag  så fick jag i alla fall "tillåtelse" att ha det som andra namn. 20 år senare då jag väntade mina yngsta döttrar hade jag än en gång önskemål om Gabriella som namn. Och denna gång fick jag min vilja igenom - jag hade ju bytt "pappa" ;)

Hade i alla fall bestämt mig ganska tidigt att ta tåget till Gävle i dag och glad är jag över det - i detta j-a väder!
- 14, snöar och blåser!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0