Jobbat

Känner mig ganska nöjd efter tio timmar på Tunbacka idag. I och för sig var jag ledig ett par timmar på eftermiddan och var hem och sov lite, men det känns i alla fall. Är glad att jag har ett extrajobb som ger lite extra inkomst men jag är samtidigt glad att jag har valt att utbilda mig till något som jag förhoppningsvis kommer att trivas med. Att jag inte som så många andra känner att jag inte har något val, att då ha ett jobb som man kanske inte alls trivs med, och som är tungt och tålamodsprövande. Nu är det tur att det finns männsikor som väljer olika yrkeskategorier men tyvärr är det många som inte alls är lämpade för sitt jobb, eller trötta och slitna. Härligt är väl trots det tunga och tålamodsprövande att de gamla har mycket att ge, att man får mycket tillbaks av dem - som tur är.

I morgon ska jag besikta om min bil, Patrik har fixat den i helgen  så förhoppningsvis så går den igenom nu ;)

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Lycka till!!

2010-03-01 @ 10:13:20
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0