Jaha; vardag igen då

Helgen gick så fort och nu är det redan tisdag. Tur att vi tog tåget till Gävle då det hade varit stopp söderut på E4:an i nio timmar på fredag eftermiddag. Även söndag hade det varit olyckor och avstängningar. Och vårt tåg hem var endast 30 minuter sent till Hudik då. Haft en trevlig helg i Gävle, Susanne fyllde ju 25 på fredag så hon hade lite födelsedagsfirande. På lördag var vi på Fjärran höjder och badade, jag och Alexandra simmade till och med ut i snöstormen - men var inte ute alltför länge innan vi frös in igen. Jag och Alexandra gick ner på stan efter badet, hon fick köpa sig lite kläder och så träffade vi Andreas över en fika.  Lördag kväll var vi bjudna till Johans mamma på middag.


Igår hade vi föreläsning och gruppträff på c.u.l, idag sitter jag hemma och pluggar (som så skönt är). Har snart tagit mig igenom den mest givande boken denna kurs, och tror att jag börjar bli redo att sätta igång med min individuella.

 

       

Några bilder från Gävle (är ju inte så duktig än på att ordna dem i några bra positioner ;) ), Susanne med sin tvillingmage i v. 27, mitt igensnöade "skrivbordsfönster" och en nyklippt Isabell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0