Fettisdagen



Ja, då var det fettisdagen. Jag har faktiskt inte ätit en enda semla hittills i år. Ska väl ge mig iväg och leta tag på något konditori på e.m. som förhoppningsvis har nästan lika goda semlor som Bagarbodens i Loos. Kaffesemlor ska det vara, lagomt stora. Om det inte vore så långt till Loos skulle jag ha åkt dit ;) Men 24 mil t.o.r. är lite väl långt att åka för att fika.

Nu ska jag till och börja med min individuella uppgift för den här kursen och  det känns inte alls lockande.
Efterlyses: Socialt exkluderade individer/grupper i samhället, inga psykologiska aspekter ska analyseras. Dessutom ska de passa bra till kurslitteraturen som inte är väl det roligaste man läst precis, men, men - kanske någon har en rapport att sälja om den sociala exklusionen? Känns som man skulle kunna betala lite för det nu ;p
Men, det lär väl ordna sig till slut får jag hoppas.

Ha en bra "semmeldag"



Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Vi fick minisemlor idag på dagis som barnen bakat!

2010-02-16 @ 18:11:11
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0