Bra erbjudanden

För någon dag sen fick jag en förfrågan från någon som ville att jag skulle lägga till denne på msn. Jag gjorde det för jag tänkte att det kanske var någon gammal kompis eller nåt som hade hittat mig på nåt sätt. Tyckte det framgick av mailadressen att det var en tjej som kanske var i min ålder. Skickade dock med ett meddelande när jag accepterade erbjudandet och frågade vem denne var - fick dock aldrig något svar.

I går kväll när jag var ute och surfade loggade denne någon in och började direkt chatta med mig med ett Hi. Frågade då åter vem denne var, men fick enbart en fråga på engelska hur jag mådde. Sedan erbjöd hon sig att visa sig naken på sin webcamera och talade om att hon var en tjej på 21 år. I´m sorry, but I´m not intrerested, bye, bye, svarade jag och tog bort hennes kontakt och även blockerade den. Hon hann dock skriva: Please, I want to see you too . . .  Måste nog gå och köpa mig en webcamera, kanske en lagom mullig socionomstuderande med hängmage i sina bästa år kan extraknäcka framför weben om kvällarna istället för att jobba helg på Tunbacka ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0