Bio

 
Har nu jobbat fredag och lördag och det har gått bra. Hade ett givande möte och samtal med en av de boende i går kväll så mina tårar rann. Hade ju bokat bioplatser till Prinsessan och grodan till eftermiddan idag. Patrik ringer mig på jobbet och talar om att Gabriella hade magsjuka ;(   Ja, ja, hade det inte varit för att jag hade betalat 275;- för biobiljetterna så hade jag ju bara låtit det varit till ett bättre passande tillfälle, men nu var det ju ganska mycket pengar som jag inte hade någon möjlighet att få tillbaks. Det slutade med att jaq gick med Alexandra och Isabell,  och Gabriella fann sig faktiskt att stanna hemma med Patrik. Och nu har ju hon sitt roliga kvar: att få gå alldeles ensam med mamma på bio ;)   Ja, filmen var ganska rolig till en början då vi skrattade alllihopa, men sen när de hade blivit förvandlade till grodor så var den ganska seg. Undrar när jag ska hitta min groda då :P

Patrik bjöd på pizza när vi kom hem, i morgon är jag ledig - få se vad jag har lust med då

Go´natt!                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0