Bestämd ung dam

Ja, jag har haft en bestämd ung dam här ett par dagar. I går var det hur lugnt som helst, men som jag hade trott så kände hon sig väl hemma här i dag och kunde börja visa sitt rätta jag ;) Började märkas lite på morgonen, sen när vi väl skulle gå på teater  så kom Ella på att hon absolut inte skulle gå på teater. Försökte vänta ut henne, satt kvar med henne sen alla andra hade gått in och försökte lugna ner henne men icke; hon skulle inte gå på teater! Så då var det bara att gå hem igen då, tur att vi alla fall hade fått skjuts dit. Promenaden hem tog en timme, men då var vi in på djuraffären också och tittade på lite fiskar och en papegoja. Det tyckte hon däremot var kul så det var väl bra. Sen när vi väl var hemma så pyrade hon i väg in och lekte, och lekte. Varför ska man behöva gå på teater? När mostrarna har så många, roliga leksaker att leka med. Nu har Ella åkt hem för jag fick ju jobb i morgon.

Vi bakade chokladbollar i går, tur att jag lämnade dammsugaren framme sen jag hade städat för det var pärlsocker och strössel överallt ;) Men goda var de!

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0