Alla hjärtans dag

Ja, då var det alla hjärtans dag då. Undrar egentligen hur många år vi har firat det i Sverige? Kommer inte ihåg, men det är inte så många ändå.Vissa anser det vara ett komersiellt jippo och vissa ser det som något slags hån för att de känner sig ensamma, eller nå´t kanske? Jag ser det som en dag då det absolut är tillåtet att vräka i sig färska, goda gelehjärtan ;) Men de ska vara av rätt fabrikat, inte de billigaste från Dollar eller nåt som smakar syntetiskt, blä! Jag har i alla fall  skickat fina kort till mina utflyttade barn, och själv har jag fått ett halsband med hjärta och en ask med gelé- och chokladhjärtan ;)

Idag har jag och Alexandra varit och åkt skidor, det var så skönt. Man använder kroppen på ett helt annat sätt än man gör med promenader. Och det känns så härligt efteråt. Sen blev det sen lunch på McDonalds, och det smakade verkligen gott efter vår tur. Var även och tränade sen så idag har jag nog chockat kroppen lite, får väl se hur den känns i morgon ;)

En glad och trevlig alla hjärtans dag på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0