Uppgiftus rapportus klarus!

Det är så förbannade otroligt skönt för jag har skrivit färdigt min uppgift idag, hurra! Nu har jag endast en reflektionsuppgift kvar och den ska jag plita ner nästa onsdag då jag har min hemmastudiedag. Vilket betyder att jag KAN vara ledig veckan mellan jul och nyår! De bägge uppgifterna ska vara inne den 4 januari så då har jag jobbat på bra och det har känts - men som det känns nu så har det ändå varit värt det. Både jag och mina barn behöver lite ledig tid ihop, har ju inte allför mycket av den varan precis. Då ska något hittas på :)

I kväll blir det "after plugg/jobb/praktik" på Tre Bockar med ett par klasskompisar, välbehövligt att bara få gå ut ett par timmar och surra lite.



Kram så länge . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0