Tre öl blev fem :)

Kan inte riktigt förstå den ekvationen: att tre öl kan bli fem? Hur kan det gå ihop? Fattar inte!!! Men ekvationer tycks inte gå ihop när man vid vissa tillfällen sammanfaller med vissa människor. Tanken och visionen var i alla fall i kväll: en pubmacka och tre öl = 100:- på Tre bockar en onsdag kväll. Och den ekvationen skulle kunna gå ihop men det beror ju alldeles på med vem man tillbringar sin kväll med. I kväll så var det ju med ett par klasskompisar och naturligtvis har jag ju kunnat förutspått att den inte skull gå ihop. Men, trevligt var det i alla fall, två mer öl och lite mer salongsberusad än vad meningen var - och jag tror nog ändå att jag är pigg och alert att gå i väg på min praktik i morgon bitti!

Go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0