Nu är glada julen slut, slut, slut . . .

Ja, nu är julen över för den här gången då. Även om julen är mysig och det ena med det andra så är det skönt när den väl är över. Känns som ett nytt liv börjar varje gång! Och tiden före den här julen har nog varit den mest hektiska som jag i alla fall kan minnas mig. Praktik, uppgifter, jobb, allt annat vanligt förberedande inför julen, men nu är den över :) Jag har i alla fall några dagar välbehövligt ledigt med barnen. Igår orkade jag ingenting i stort sett, var bara inne, spelade lite spel och slöade. Eftersom jag inte tog mig ut med bilen och kunde handla någon mat så tog vi en promenad ner på McDonalds och åt middag, till tjejernas förtjusning. Men idag har de äntligen röjt bort all snö så idag ska jag nog ta mig iväg och handla. Har i mina tankar förberett mig för att börja äta enligt GI nästa vecka. Var ju på en föreläsning genom praktiken om detta och det fick mig att ta en djupare fundering på det, jag tycker nog att det låter sunt. Röra på mig ska jag också börja med igen. Konstigt nog är det sånt man ofta väljer bort när tiden tryter. Men hur ska man hinna, och hur ska man orka när tiden endast räcker till det nödvändigaste, och knappt det? Men nu börjar ju ett nytt liv, igen . . . .

Här kommer lite bilder sen jul:

 

 

 

 


Ja, bland annat kort på en trött Ella, Gabriella med jättenallen hon fick i julklapp, Isabell med sin prinsessklänning - detta var något som de båda blev jätteglada för, Isabell har bott i sin klänning sen dess :)
Alexandra blev också jätteglad över sin gröna adidaströja som hon fick och Oscar blev också glad att Ella fick en eltandborste som han tog chansen att testa :)

God fortsättning . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0