Ja, se det snöar :)

Ja, faktiskt så börjar man känna sig lite insnöad, i år igen! Fast, insnöad kanske man alltid har varit :)

Som det är nu så är jag väldigt glad att jag hyr, behöver inte skotta, inte elda . . . Bara sopa av bilen lite då och då. Ja, och så är det bara två dagar kvar till julafton. Har min hemmastudiedag idag, har börjat på min sista uppgift, som endast är en reflektionsuppgift och den ska det nog inte läggas ner alltför mycket tid och engagemang på. Den är på G i alla fall! Har städat av lite, ska gå ner på stan på eftermiddan med Alexandra. Har lovat att hon skulle få köpa sig nya julkläder i år, de hon har haft har några år på nacken. Jag städade ur hennes garderob och byrå häromveckan och fick plocka ur hur mycket som helst. Hon som har kunnat haft sina kläder en längre tid nu har växt! Och inte lite heller, fick köpa 39 på hennes vinterstövlar nu. Jag hade en förhoppning att hon skulle kunna ha de vi köpte förra hösten men det kunde jag ju glömma. De var det strl. 34 på.
Fika ska vi också göra, skönt att ha lite egen tid på tu man hand ibland.

Igår kväll rullade  tjejerna mozartkulor och jag kokade ljus mjölchokladkola, ikväll blir det mörk kola och knäck. Sen är det jul!

 

 

 



Ja, som ni ser så har vi ju snö i Hudiksvall också :)

Ha en bra, snöig dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0