Ja, jag vet . . .

Fick nyss en kommentar av min dotter att nu var det ytterligare två veckor sen mitt senaste blogginlägg :)
Men livet består inte av så mycket annat eller finns inte tid till så mycket annat just nu än praktik, uppgifter, jobb plus alla de vardagliga bestyren som också ska hinnas med. Men det finns ett liv efter detta också! Nu menade jag alltså inte ett eventuellt nästa liv utan ett liv efter denna praktik med uppgifter plus att man ju gärna vill tjäna någon extra krona - allra helst den här tiden. Sen är det jul snart också, även om jag har förenklat hur mycket som helst under åren så är det ändå något som ska göras i alla fall. Lite vill man ju fixa med och tjejerna ville baka lussebullar och syltkakor. Ja, vilken tid tar det väl att baka två sorters bröd motför de ofta 22 sorters jag bakade en gång i tiden? Ja, jag gjorde faktiskt det! Men jag tyckte det var kul och hade väl annan prioritet då.
Nåja, var sak har sin tid har jag upptäckt.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig men jag lovar jag ska lägga in lite nya bilder snart! Isabell har ju tappat sin allra första tand och hon har en till lös också! Vilken lycka!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0