Plugg

Jaha, då har man satt igång och börjat plugga igen då. På gott och ont! Har lyckats plöjt mig igenom en väldans tråkig bok denna vecka: Utvärdering i politik och förvaltning, kräks! Men, har ju lyckats tagit mig igenom den före kursstart i alla fall :) Och har ju naturligtvis glömt vad trött jag blir av att sitta vid mitt skrivbord och läsa, läsa, läsa . . .

Tjejerna stortrivs på sitt nya dagis i alla fall och det är jätteskönt. Igår frågade jag när vi gick hem om de trivdes och fick till svar att det gjorde de, och att de nästan inte saknade mig alls. Det var ju skönt att höra :)

I helgen som var fyllde Ella 3 år. Det var inte alls kul att bli väckt med Ja må hon leva på söndagmorgonen, men efter ett litet tag så kom hon nog på att det skulle nog bli lite kul att kika vad som fanns i paketen i alla fall. Sen dök favoritmostrarna Isabell och Gabriella upp och sen var det full fart.

Har packat min lilla väska, åker ju till Paris i morgon. En bra avslutning på sommarlovet innan skolan drar igång på måndag igen, säkert med full fart då det endast är en femveckorskurs. Ska ha det så skönt i helgen och njuta av den sista sommarledigheten :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0