Måndag igen . . .

Ja, då var det måndag igen då! Var ju och hälsade på Annika i helgen. Var till Torön och åt grillbuffé och så skulle det vara 80-talsafton men vet inte om det var så värst med det. I alla fall tyckte vi det var tråkigt och skaffade skjuts in till Ljusdal och gick på Järnvägs. Tyvärr så är det lite för mycket folk där för att passa mig riktigt. Men, men ... Igår hade vi en trevlig dag, tog en runda runt Kyrksjön, var på pizzerian i gamla stan och åt pizza, satt ute och fikade vid det nya fiket bredvid Prix och pratade, och pratade :)

Idag har jag jobbat och Alexandra har varit så duktig och passat Isabell som har haft feber. Gabriella har varit själv på dagis i dag, utan protester faktiskt. Annars är de ju i stort sett aldrig ifrån varandra, tror att de gångerna går att räkna på en hand. Men nyttigt för dom är det ju, och det lär väl bli mer när de blir äldre och går som de vill. Det var sista dagen på Kålhagen idag, nästa vecka ska de börja skolas in på Västanvinden. Härligt att kunna gå till och från dagis. Men vi har i alla fall varit väldigt nöjda med Kålhagen och lär väl dit och säga riktigt Hejdå bara ordinarie personal är på plats igen.

I morgon kommer Johan, Susanne och barnen. Johan åker vidare till Gävle men Susanne blir kvar nån dag. Det är nästan fyra veckor sen jag såg Oscar och Lilly, de lär väl ha växt något alldeles kollosalt sen dess kan jag tro :)

Go´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0