Färdigjobbat

Ja, då har jag jobbat mina veckor på Kompaniet. Fick så många fina ord på kvällsmötet i kväll så när det var min tur att prata så kom mina tårar - jag tackade dem också för allt de har gett mig. Det är knepigt, eller egentligen inte, hur nära inpå man kan komma vissa människor på bara några veckor, några dagar, några samtal vid ett sådant jobb. Jag är i alla fall glad och tacksam att jag har fått jobba där i sommar, få en liten inblick i missbruksvärlden och få se vilka fina människor som där finns.

Har haft Susanne med barn här några dagar, otroligt vad Oscar och Lilly har växt på fyra veckor. Men till nästa gång blir det inte så långt då Ella fyller år om ett par veckor.

Ja, då ska jag ha några dagar ledigt innan skolan börjar. Ska städa lite mer noggrant än vad jag gjort på hela sommare, kanske till och med torka lite damm? Städa och tvätta bilen, skura mattor som ej går in i maskinen, röja lite på vinden, ta fram cykeln för i år (är det nån mening egetligen?) och så ska "småtjejerna" börja skolas in på deras nya dagis. Lite ledigt ska vi också ha!



Dubbla tvillingpar



Mormor och Lilly



Alexandra och Lilly



och Ella



Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hoppas du får extrajobba lite där till hösten då! Har rensat lite bland kläder, och som alltid hittar jag en påse undanstoppad någonstans med kläder ifrån dig, precis när jag trodde att vi inte hade tillräckligt med kläder till Oscar och Lilly :)

2010-08-09 @ 20:29:10
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hoppas du får extrajobba lite där till hösten då! Har rensat lite bland kläder, och som alltid hittar jag en påse undanstoppad någonstans med kläder ifrån dig, precis när jag trodde att vi inte hade tillräckligt med kläder till Oscar och Lilly :)

2010-08-09 @ 20:53:12
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0