Dålig uppdatering

Ja, måste ju medge att jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera min blogg. Vet ej riktigt vad det beror på? Bristande intresse eller att min dator är så j-a seg så den åker ut snart!!! ? Och snart börjar studierna igen så då gäller det att ha en dator som fungerar.

Ja, min förra "lediga" vecka så städade jag, vi började på nya dagiset och sen jobbade jag helg på Tunbacka. Kul att komma dit lite igen och träffa vissa gamlingar som jag tycker mycket om. Och inskolningen på Västanvinden, tjejernas nya dagis går jättebra, i dag har de varit där själva och det hade gått bra. Det är verkligen härligt att kunna gå till och från dagis - det tar högst tio minuter med tjejerna. Spar både tid och pengar. På eftermiddan idag så var vi och tackade för oss på Kålhagen, eftersom inte ordinarie personal var på plats när vi slutade i sommar. De blev glada att se tjejerna och tjejerna tyckte också det var kul att få träffa sina gamla kompisar igen. Fast det gick fort för dom att träffa nya kompisar på sitt nya dagis så tur är väl det.

Nu har jag bokat tid hos fotografen, som jag har haft i tanke länge, för att få ett foto på alla mina barn. Hittade en här i Hudik som har tagit mycket fina foton så jag hoppas han får med alla bra samtidigt, det är ju inte så lätt märker man när det knäpps familjebilder vid högtidstillfällen då många är samlade. Alltid är det någon som blundar eller gör någon annan konstig min.  Men jag hoppas att nå´t blir bra!

Nej, nu är det kväller om man ska orka upp till åtta i morgon. Hur ska det bli nästa vecka då när skolan börjar och vi lär upp till sju?

Go´natt!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, jag blir faktiskt också galen på din dator, förstår inte hur du står ut :)

2010-08-19 @ 19:55:30
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0