Påsk

Har haft en lugn vecka. Måndag och tisdag skrev jag färdigt version två av min individuella, skrev reflektionsuppgiften och fyllde i kursutvärderingen så nu är halva min utbildning avklarad! Härligt!
Om jag får godkänt på uppgiften vill säga, men det hoppas jag! Men, man vet aldrig har jag upptäckt under denna tid. Men jag tycker i alla fall att jag är värd ett E i alla fall!

I går var jag och fick mig en helkroppsmassage - välbehövligt efter veckor framför datorn. Fick ju presentkort av Patrik i julklapp så nu var ett bra tillfälle att utnyttja det! Var och tränade nu på morgonen, upptäckte på mitt träningskort att det var hela 17 dagar sedan sist, i och för sig har jag gått på gympapass, men ej då tränat på gymet och det kändes verkligen. Men det är ju perioder som det inte passar att komma iväg av olika anledningar, men så bra om det går att underhålla någorlunda kontinuerligt.

Jag ska åka till min kära syster i Borlänge och fira påsken där,  det ska bli trevligt! Hoppas på lite sol i alla fall, det behöver vi ha nu tycker jag efter en ganska grå och tråkig period.

Glad Påsk på er alla!

  

Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Glad påsk! Ha de bra i Borlänge!

2010-04-01 @ 14:46:17
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0