Nästan återställd

Ja, idag kan jag väl nästan räkna mig som nästan återställd efter magsjukepärsen. Utökade morgonpromenaden sen gårdagen men flåsade fortfarande, men det kommer väl ;)

Läser om organisation och ledarskap - och snart har jag plöjt mig  igenom den drygt 500 sidor långa boken, tack! Så jag får ge mig in på något intressantare. Men ett litet hum har jag väl ändå fått ändå om omstruktureringar och olika perspektiv på dessa. Har faktiskt suttit ute och läst en stund både i går och idag och det är ju så skönt. I går fick jag till och med ta av mig strumpbyxorna annars hade mina ben brunnit upp, idag fläktade det på bra så då gick det att behålla dem på ;)  Har kollat vädret inför helgen, hade ju lite lust att kanske grilla på lördag, årets första, men vi får väl se. Vädret gör ju så mycket, bestämmer jag mig i dag att grilla så kommer det säkert snö på lördag och vilken lust har man då att stå ute och vända på några köttbitar?




Nu är jag helt återställd igen, känner jag ;)  Min mage reagerade direkt med att bli riktigt sugen då jag var ut och letade bilder på grillat, härligt! Jag som trodde i söndags att jag aldrig skulle vilja äta igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0