jaa . . .

Kurslitteratur, gruppuppgifter, individuella uppgifter, gruppövningar, rollspel, föreläsningar, seminarium . . .

Körer, utvecklingssamtal, sura barn, brustna hjärtan (inte mitt), och allt annat som hör vardagen till . . .

Livet är ett pussel ? Kommer den sista biten, eller blir det kanske aldrig någonsin färdiglagt ?

En sak vet jag i alla fall att nu är det inte alltför långt kvar tills det är sommarlov - från studier (om jag inte ska läsa en sommarkurs) och jag ser fram emot att få jobba! Jobba! Och att få träffa vuxna människor, människor som kanske ger mig någonting? Jag vet inte, men jag hoppas . . .

Kram alla <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer säkert att få mycket i utbyte i sommar av andra människor...vänta ska du få se... ;-)

2010-04-30 @ 15:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0