Huvudvärk

Infektionen som finns i min kropp vill inte alls släppa taget. Jag som praktiskt taget aldrig har huvudvärk har nu upptäckt att jag också har ett huvud att ha ont i ;)  Lurade i alla fall iväg Alexandra till skolan i går med löftet att hon kunde gå hem om hon inte orkade, men  det hade då gått bra i alla fall. Och jag zonterapeutar mig själv så gått det går och i går kväll gjorde jag qigong, för första gången på väldigt länge. Får väl försöka ta till det man själv kan få se om den vill släppa nån gång.

I morgon ska jag till Ljusdal på tjejfest, ska i alla fall åka dit även om jag inte är på något partyhumör. Kul kan det bli i alla fall ;)

Annars ska jag ägna helgen till denna spännande bok, då jag inte har haft så bra framförhållning i denna intensiva kurs så att jag har förstått att det är den vi ska ha seminarium om på tisdag, och måndagen är uppbokad för gruppövningar. Ja, ja, det blir säkert bra :)



Nu ska jag ta och trotsa kroppen och ta mig en promenad (har varit väldigt passiv den sista tiden), ska gå förbi Kompaniet och hämta mitt schema för sommaren.

Trevlig helg och Kram!

Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Ha det så roligt ikväll!

2010-04-24 @ 18:38:11
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0