Glad!

Varit på föreläsning på förmiddan idag, en bra föreläsning ;) Och det kändes bra att jag hade grundat med boken, och nu är den utläst! Härligt, nu kan jag ge mig på Gruppsykologin i stället.

I dag ringde de från Kompaniet och erbjöde mig sommarjobb: Ja, tack, det vill jag gärna ha, sa jag. Jag har verkligen känt sen jag var på intervju i förra veckan att jag ville ha det. Inte bara det att det är så mycket lättare fysiskt utan även det att jag får erfarenhet inom missbruk som jag inte har med mig, och att jag förhoppningsvis har användning av det jag har läst. Förhoppningsvis utvecklande på sitt vis. Jag får ju jobba med människor, fast på ett annat sätt. Även ett plus att jag kommer in mig i kommunen på ett annat sätt också än på Tunbacka, jag ska ju även ut på praktik till hösten och har kryssat i Socialtjänsten i första hand, barn- och familj, och enligt "chefen" på Kompaniet så hade även den enheten kopplingar till Kompaniet, och naturligtvis är det ju så.
Jättekul i alla fall, trodde inte alls att jag skulle känna mig så glad och lättad över det erbjudande, men det gjorde jag. Tack!

Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Grattis! Vad roligt att läsa, vilken utmaning!

2010-04-15 @ 14:00:39
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0