Uppdatering!

En hel vecka sen sist!

En vecka fylld av fältstudie, studiebesök, rapportskrivning och till sist jobb..... Då får varken Facebook eller bloggen så´n stor prioritet.

Intressant har det varit med vår fältstudie i alla fall. Även om vi inte hade alltför stort material till vår rapport så knåpade vi i alla fall ihop den och skickade in den i fredags. Studiebesöken på Kvinnojouren och Familjerådgivningen var också intressanta. Idag har vi vårt sista studiebesök på Ungdomsmottagningen. På torsdag har vi seminarium med presentation av vår rapport samt opponering av en annan. Till veckan börjar nästa kurs - Socialrätt II. Vad fort det går!

Hade planerat in en helg hos syrran, den som var, om inte de ringde från jobbet före lunch på fredag. Kl. 10.00 ringde de och erbjöd jobb fredag, lördag och söndag. Det var bara att tacka ja eftersom jag hittills inte hade någon dag i september och till helgen ska jag till Gävle så då kan jag ju inte ta på mig något heller. Får boka in syrran en annan helg, och bestämma mig för att åka, inte tacka ja om jobb erbjuds! Både jag och tjejerna har sett fram emot det - utebad och "egenfiskade" kräftor har utlovats ;).

I alla fall bra att få jobba lite, få lite extrainkomst. Är det dessutom helg så blir det ju lite ob också. Patrik erbjöd mig att följa med och titta på Högakusten bron på lördag e.m. Så vi åkte direkt jag hade slutat jobba. Vad jag vet och kommer ihåg så har jag ej varit norr om Sundsvall (ingen kvar har jag att fråga heller), och det var riktigt fint däruppe. Åt en god middag där med utsikt över bron. Mats och Liselotte bjöd på kaffe och äppelkaka på hemvägen. En trevlig tur och eftermiddag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0