Pluggar vidare

Känns som jag inte har så mycket att komma med.....

Pluggar vidare, idag på e.m. ska vi till sjukhuset med "vår" kurator på samvårdsverkansmöte. I morgon blir det studiebesök på BUP. Fredag heldag i Delsbo hos kuratorn, vi ska få vara med på en elevvårdskonferens, ska bli intressant.

Tog med mig en liten kasse i dag på min morgonpromenad, gick lite utanför slingan och tänkte att jag KANSKE skulle hitta några svampar, men icke......  Inte som jag vet är ätbara i alla fall. En annan gång, kanske? Blir så avundsjuk när jag hör folk berätta att de har hittat så mycket svamp. Vill också ha....

                                                         

                                                    Tror faktiskt att jag ska köpa mig
                                                    en svampbok!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0