Inget nytt

Har inte så mycket att komma med. Pluggar vidare....... Intressant och tur är väl det. Känner verkligen att det är det här jag vill jobba med. Och jag ser det inte enbart som en utbildning för mitt kommande yrke, utan jag ser det som en stor del i min personliga utveckling. Men så är ju huvudämnet sociologi, och genom att tänka efter, låta saker och ting mogna och reflektera så får man mycket med sig och till sig. Tycker männsikor överhuvudtaget är intressanta, möten, samtal, bemötanden, beteenden......

Idag ska Patrik hämta barnen på dagis, ändrade även schemat så han får ta en hämtning när det nu är möjligt.
Ska avvakta tills i morron f.m. få se om de ej har hört av sig om jobb så åker jag nog till Gävle i helgen. Andreas fyller år på tisdag. Tänkte gratta han, bjuda ut han på mat och se hur han bor. Marknad i Hudik i helgen men den tror jag att jag klarar mig utan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0