Gävle

Har packat och är på väg till Gävle. De hade ringt från jobbet igår kväll när jag var och tränade men sen hörde jag inget mer så då hade de förmodligen fått tag på någon annan. Skönt kändes det eftersom jag var inställd på att åka. Hoppas jag får jobba hela nästa helg i stället.

Är bjuden på middag ikväll till Johans föräldrar, tillsammans med Susanne och Johan, så det ska bli trevligt. Inte så ofta precis man blir bjuden på mat. I morgon ska jag bjuda ut Andreas på mat, har funderingar på Church Street Saloon, han fyller ju hela 20 på tisdag. Ska väl ut och leta nå´n present. Skulle vara så mycket enklare om han önskade en massa så man hade nå´t att välja på. Kan ej förstå att det ska vara så svårt att köpa till killar???

Kommentarer
Postat av: rebecca

:)

2009-09-07 @ 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0