Studiesemester

Har valt att ta lite semester från mina studier. Min hjärna behöver nog det just nu....

Alexandra har varit hemma från skolan ett par dagar med huvudvärk, ont i magen och halsen. Idag var hon lite piggare i alla fall och knatade iväg till skolan i morse. Jag har tagit det relativt lugnt de här dagarna och har knappt öppnat min studieböcker, men jag har i alla fall fyllt på mitt individuella lärkontrakt inför kontaktlärarsamtalet nästa vecka. På eftermiddagen i dag är jag och Nadia medbjudna på någon sorts föreläsning om sekretess i samverkan som tydligen skulle vara givande. Kan ju alltid vara intressant.

Nu har i alla fall hösten kommit på riktigt, dags att plocka fram varma jackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0