Stavgång och mormorsrutor

Idag kom jag på när jag skulle ta min morgonpromenad att jag skulle gå med stavar! Och vad hände: Jo, när jag gått ett par hundra meter så blir den högra staven kortare och kortare, stannade och försökte skruva upp den, men icke! Det var bara att fortsätta promenera som om jag var låghalt ;) Efter ytterligare hundra meter så hör jag hur det bara smäller när jag sätter i den högra staven, då har gummiplutten lossnat! Det hördes och syndes då i alla fall att jag gick med stavar ;D

Jag har börjat virka mormorsrutor, som är på modet igen. Eftersom jag inte hade något mönster kvar så var jag ut på internet och hittade ett, sen var jag upp på vinden och hittade lite restgarner efter alla jordgubbsmössor jag har virkat de senaste åren. Kul är det....

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0