Söndag

Dessa rubriker ;=)


Ja, partysuget gick över igår, förstod det. Städade dockskåpet i stället ;) , så nu kan tjejerna leka där igen. Det är så typiskt att det ska vara städat och i ordning för att det ska vara kul att leka med saker.
Hade en lugn och skön kväll igår, låg i soffan och tittade faktiskt på tv för en gångs skull. Vore det inte för barnen så vet jag faktiskt inte om jag skulle ha någon. Visst, är det kul att titta på någon bra serie eller en bra film, men hur ofta är det det? Och bara titta på tv i brist på annat gör jag inte.

Jag vann hela 141:- på lotto, fem rätt! Inte illa! Hade köpt en triss och en liten lotto, på trissen var det också vinst, 25:-! Tyvärr så räcker det ju inte till huset  som jag vill bygga eller köpa, men nå´n gång så! Ett lagomt, stort härligt hus precis som jag vill ha det. Med plats för alla barn och barnbarn när de kommer och hälsar på. Med en härlig tomt, gärna vid vatten. En mysig uteplats ska jag också ha. Inte i stan, utan lite utanför så jag kan sitta ute och höra fåglarna istället för bilar. En dag så - det har jag bestämt!

Idag står putsning av rumsfönstren på menyn - inte väl alltför kul men härligt när det är gjort. Få sätta upp lite varmare gardiner, få sätta sig i soffan på kvällen, tända ljus och mysa.....

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0