Njuter

Jag njuter av min ensamhet!

Idag har jag läst sociallagar och börjat städa lite i tjejernas rum. Tjejerna kom inrusande idag för att hämta lite saker och var inne på sitt rum ett tag och började leka, och jag känner att det blir kortslutning i min hjärna direkt. Jag kan inte ta in det jag läser, går inte för allt i världen. Samma sak kan jag känna när vi sitter på skolan i våra grupper och ska göra våra gruppuppgifter. Min hjärna funkar inte då! Det jag får ut mest av är när jag sitter i min ensamhet och läser och när jag får sitta i min ensamhet och plita ihop mina individuella uppgifter (det var länge sen nu, många tentor). Det är då jag lär mig mest och bäst, och när jag får fundera och formulera själv...

Var på Ica (längtar verkligen tills Ica Maxi blir klart med sitt enorma sortiment) och köpte färsk lax. Hem och lagade en god middag och tog ett glas vitt. Spelar bra musik och njuter av min ensamhet....

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0