Ihopsamling

Ja, som jag sa igår så vet jag vad jag ska göra och jag ska jobba på det.

Efter en lugn kväll, åtta timmars sömn och även en lugn morgon känns allt mycket bättre och klarare.
Jag vet inte när jag var ensam sist? Förutom då när jag sitter över mina böcker om dagarna, men det kan jag inte räkna.

Har bestämt mig, om de ringer och erbjuder jobb i helgen ska jag tacka nej! Jag ska jobba med mig själv och städa tjejernas rum i lugn och ro. Jag ska bara vara i min ensamhet och samla ihop mina tankar som jag har spritt ut både här och där. Och naturligtvis långt framåt också givetvis! Det är väl förmodligen min personlighet, och bara jag väl har blivit medveten om det och kan ta mig i kragen och sätta stopp när det bär iväg. Samtidigt så är det inte konstigt heller om det blir så här ibland, med allt runt omkring mig som ska fungera. Vardagen!
På söndag när tjejerna kommer hem ska jag ta en diskussion med dem också, bara jag är lugn och sansad så går det ju riktigt bra att få dem att förstå. De har varit ganska intensiva en period nu, och naturligtvis så påverkar vi ju varandra också.

Patrik och tjejerna åker upp till Loos i helgen, det är ju några som fyller år och ska ha kalas, så det blir kul för dem!

Nej, nu ska jag läsa sociallagar.....


                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0