Hjärnkaos

Hjälp!

Min hjärna vill inte lyda mig! Jag vet att den enda som kan hjälpa mig är jag själv, men det är inte så lätt i alla situationer eller i vissa perioder. Då skulle jag vilja ha någon i min närhet: någon klok, erfaren, ödmjuk och omhändertagande människa som jag kunde vända mig till med mina tankar och problem. Saknar även vid såna här tillfällen en mamma, pappa, mormor att bara kunnna prata lite med, slå en signal eller hälsa på och fika med.
Men de möjligheterna har jag inte haft på många, många år och när mina föräldrar var i livet så kändes det som jag var förälder åt dem i stället ( i alla fall med min mamma på slutet). Men jag hade i alla fall någon......

Jag vet ju genom mig själv då jag har mina jobbiga perioder i livet, vad jag ska tänka på , vad jag ska göra - ändå hamnar man där ändå ibland! Och det är väl sån´t som man även får lära sig att acceptera: up and downs!

Ja, jag vet vad jag ska koncentrera mig på, och jag jobbar på det! 

                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0