Vaken än :)

Nu är klockan 22.30 och jag är fortfarande vaken ;) Men ska ta mig i kragen och gå och lägga mig, försöka hålla fast vid det jag började med. Har väl ett stort sömnbehov just nu och då är det bäst att lyssna på kroppen.

Har pluggat idag, intressant kurlitteratur men den går ju så långsamt, måste ju anteckna också!

Chattade med Carola idag, snart är de hemma igen efter fyra veckor i Indien. De tycker nog säkert det är skönt att komma hem igen. Lite ovant med kylan förstås!

Idag stekte jag strömmingsflundror och gjorde potatismos, bjöd Patrik och tjejerna på middag. Har skrivit en lapp på sån´t som det är sällan  jag lagar nu för tiden. Eller nästan aldrig, vill säga. T.ex. skinkstek har jag inte gjort på flera år. Och när gjorde jag ärtsoppa sist? Bruna bönor? Kålpudding och kålsoppa? Lätt att hamna i nå´t träsk där det bara lagas det som går någorlunda fort och som barnen äter. Jag nöjer väl mig med det.... Men nu ska det faktiskt bli lite gamla godingar där emellan också. Och så  lång tid tar det ju faktiskt inte heller, gäller bara att bestämma sig!

                          
                                                   
                                      
                                      Hittade ett gosigt kort på brudarna, det var ett tag sen.

                                      Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Vad tiden går fort! Ja, tror att man lätt glömmer bort husmanskosten, som faktiskt är jättegott och billigt!

2009-11-13 @ 16:45:30
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0