Rapport

Jag fick faktiskt en lugn kväll efter 22.00, då min granne drog vidare, tack!

Nu ska jag ta mig en långpromenad och få mig lite sol. Det är inte ofta den har varit synlig de sista veckorna. Så det är bäst att passa på. Sen ska jag åka och hämta ett paket till Rebecca (få se om hon kan hålla sig från att dyka upp i helgen och hämta tröjan som hon har beställt ;) ), ska nog även åka på Lekia och titta på en "dator" åt tjejerna i julklapp. Det ska ju börjas i tid ;D , nej, men faktiskt så tror jag nog att det kanske kan vara en bra "leksak" där många olika funktioner fanns; bokstäver, siffror, ord, engelska.......

I alla fall så klarade jag förra tentan, Socialrätt II, det var skönt! Nu har jag sju avklarade kurser, och bara två år kvar;)

Ikväll ska jag och Patrik bjuda Mats och Liselotte på mat, men vi ska hålla till nere hos Patrik - han har ju lite större kök än mig. Ett grekiskt tema blir det, i höstrusket - det kan man behöva ;)

Trevlig helg!

                                              

Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Åhh vad gott det ser ut!

2009-11-22 @ 11:00:38
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0