Nu ska vi se....

Nu har jag fått svar från "blogg" om varför min text blir ihoptryckt. Så nu har jag åtgärdat det som de trodde var anledningen så vi får väl se vad som händer när jag har skrivit färdigt ;)

Idag har jag haft heldag på c.u.l., på förmiddan hade vi föreläsning över Mäns våld mot kvinnor, det var jättebra och en jättebra föreläsare. Eftermiddan jobbade vi vidare med vår gruppuppgift, det gick väl inte alltför bra, Kajsa började blöda näsblod som inte ville sluta så Sara fick skjutsa upp henne på sjukhuset. Vi får väl göra ett nytt försök till veckan ;)

Har varit och tränat ikväll, det var ovanligt mycket folk där och varmt! Men skönt i alla fall när man kommer hem och får hoppa i duschen.  Nej, nu ska jag krypa ner under täcket, go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0