Fredag den 13:e

Idag är det fredag den 13:e, en hemsk dag för alla skrockfulla. Även Christians namnsdag, ringde och grattade han i morse. Anser väl inte att namnsdagar är något speciellt att fira, men kommer jag ihåg dem så kan jag ju gratta i alla fall.

Städning och pluggning har stått på schemat idag, håller på att plöja mig igenom MI-boken som vår gruppuppgift ska utgå ifrån. Riktigt intressant! Och faktiskt så är det så - på gott och ont - att denna utbildning kan även ses som en utbildning i personlig utveckling - om man tar tillfället i akt och arbetar med sig själv parallelt. I slutändan tror jag att man har mycket att vinna på det.

Nu ska jag gå in och ta mig en kopp kaffe och skrapa fram en miljon på min trisslott (då ska jag bygga/köpa mig ett hus) ;D

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0