En lugn och skön fredag (förhoppningsvis)

Haft en lugn och skön dag. Tog en promenad i morse, sen har jag städat lite. Och pluggat förstås. Men nu hör jag mina grannar drar igång igen. Direkt de drar på musiken blir jag irriterad - men det behöver ju INTE betyda att det blir fest igen, de kan ju faktiskt bara spela lite nu, och de kan ju gå vidare. Men - de kan bli kvar också och föra ett jävla liv i detta lyhörda hus! Men nu har jag kollat upp numren, är det livat efter kl. 23 ikväll kommer jag att ringa direkt. Ja, jag vet att jag har varit lite känslig ett tag, men när man har grannar både under och över som inte verkar kunna visa hänsyn och verkar tro att det är bara de som bor i huset lär man ju ryta till och visa att det faktiskt är fler som bor här också ;(  Men, men, vi får väl se............... återkommer med rapport i morgon ;P


Kommentarer
Postat av: Susanne Hallqvist

Ja, någon måtta får det väl vara. De borde väl ha andra vänner med lgh som man kan festa i?

2009-11-21 @ 08:54:57
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0