Buh

Nu är ju snön borta! Det var ju så ljust och fint. Och idag har det varit så grått och trist, regn och blåst. Var på stan en sväng på förmidda´n, köpte lite mer garn till mormorsrutorna och en till julklapp. Sen har jag jobbat till kl. 21.00. Innan jag gick hem gick jag ner i friskvårdsrummet och satt mig i massagestolen en stund, det är så skönt. Fest i huset igen ;, denna gång våningen under, hoppas de drar vidare snart. Börjar bli lite för ofta, förra helgen var det ett jävla liv i våningen ovanpå. Mitt tålamod börjar tryta! Man kanske lär ringa sina grannar först innan man bestämmer sig att jobba om helgerna, höra vad som är på gång - om man får sova eller inte. Eller så kanske man ska börja jobba natt? Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0