Vilket flås

Började morgonen med en joggingtur runt elljusspåret, och gud, vilket flås man har! Inte klokt! Trots styrketräning 2 ggr/v. och raska, långa promenader  i stort sett varje dag så inte har jag nå´t flås. Visst, jag är medveten om det, men i alla fall..... Men det är väl det att vara ihärdig, fortsätta, och bara det att jag har ökat på löpningen på löpbandet från 2 min. till 5 min. på några dagar säger väl att det blir bättre i alla fall? Skönt, känns det i alla fall - efteråt!

Nu ska jag ta och packa och åka upp till Loos. Det blir 4-års kalas där, eftersom både jag och Patrik ändå skulle upp i helgen, och då slipper ju alla andra åka ner i morgon i stället. Det är två förväntansfulla 3-åringar som ser fram emot att få fylla 4!

Ikväll blir det vin- och tjejsnackskväll med Sofia, och i morgon hade jag så´n tur att jag fick en tid på akunpuntur i Loos. Bäst och billigast, tack!  På kvällen pubafton  i Hamra med Ankan, blir säkert kul.

Har äntligen tragglat mig igenom Socailtjänstlagen, visst den är intressant, men mycket återupprepande - det är väl sån´t man lär sig av - men tjatigt. Nu har jag bara en bok kvar att läsa för den här kursen - och den kändes mer relevant för förra kursen, så det blir nog mest att bara skumma igenom den. Idag ska tentaresultatet från juridikkursen läggas ut - håll tummarma för mig!

Kommentarer
Postat av: Marie

håller tummarna för att tentan gått bra =)

2009-05-22 @ 16:13:54
URL: http://myzoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0