Valborg

Valborg firades i Sundsvall, det var trevligt! God mat, majkase och härligt väder. Besök på Rusta och Ikea med inhandlande av lite små nödvändiga saker. Och ett parasoll till min härliga uteplats så förhoppningsvis så kan man tillbringa många grillningar där i sommar. Utan parasoll så är det outhärdligt att sitta där, vid rätt väder förstås!

Idag ska jag och tjejerna ut och torka av utemöbler och städa lekstuga. Patrik tog tåget till Lidköping i morse för att köpa sig en bil. Skulle också vilja ha en ny, en nyare i alla fall, eller kanske inte? Just nu hoppar jag fram och allra helst när jag måste köra i 50, och så är det ju i stan. Patrik har kollat men hittar inget, jag har också kollat:), tittade under huven men jag såg inget:), men jag får väl vänta på den stora vinsten jag ska vinna innan jag börjar fundera på något annat än den jag har. Den är ju faktiskt "bara" 21 år, inga anmärkningar på den senaste besiktningen och kostar mig minimalt i jämförelse med en nyare bil. Den har väldigt sällan krånglat och vad är det som säger att bara för att jag köper mig en nyare att den inte krånglar? Nej, jag får väl hoppa fram så länge.......................


                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0