Uppladdad

Efter en skön helg, det känns verkligen som jag har laddat upp mina batterier, känner jag mig verkligen energisk att få börja plugga igen. Och den här veckan har vi bara föreläsning på torsdag e.m. så då finns det tid till att läsa på egen hand så mycket som möjligt. Förhoppningsvis dyker resten av mina böcker upp också i veckan.

Tänk, vad lite kan göra mycket, och genom att "bara" bestämma sig, ändra beteende, ändra tankebanor, bryta mönster...... Förra veckan bestämde jag mig för att ställa min väckarklocka en kvart tidigare och även Alexandras, och i och med detta så är mornarna mycket lugnare, vi hinner för det mesta göra oss klar i badrummet innan Rebecca dyker upp. Och vi hinner oftast igenom stan innan den allra värsta trafiken sätter igång. Skönt!

Jag skickade iväg Rebecca och Sebastian till videobutiken igår, de hyrde  Chihuahuan frå Beverly Hills, har velat sett den länge. Men vad hände: Jag somnade i soffan efter en halvtimme, försökte hålla mig vaken men orkade inte. Jag gav upp och gick och la mig strax efter 22.

Här kommer några fina bilder sen lördagen på våra vänner Ankan och Jörgen:

Ankan efter två cider:)


Ankan efter två cider:)


    

Normalt ser hon ut så här!                          Jörgen


Jippiiii!!!!!!!!!! Nu går min bil som den ska igen. Efter att ha hoppat mig igenom stan i en månads tid så kändes det verkligen härligt att skjutsa barnen i morse utan några hopp och ryck! Patrik var och köpte lite nya grejer som han bytte i lördags så nu så - jag som nästan hade övervägt att köpa en nyare bil - men nu förhoppningsvis så håller den några år till - tills jag är nyutexaminerad, högavlönad:) socionom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0