Sommarjobb

Nu är det äntligen klart med sommarjobb! Tunbacka servicehus ringde i måndags och frågade om jag var intresserad. Sa att jag skulle höra med kostenheten först, ringde upp dem, de hade fortfarande inte fått klart än, men i vilket fall som helst så hade du ju knappt några helgjobb. Och det vill jag ha så jag kan ha lite lediga dagar med barnen, de är ju hos Patrik varje helg och då kan jag lika gärna jobba varannan. Så efter ett nytt samtal med Tunbacka så fick jag ett schema med jättebra spridning på veckorna! Härligt! Ledig två veckor efter skolslutet (inkl. midsommar), jobba två veckor, ledig två (varav en som Patrik ska ha barnen och jag kan åka utomlands;), och sen heltid i fyra veckor. Och så lyckas jag få en veckas ledigt innan skolan börjar igen. Har ju inte kunnat varit bättre, visst, det blir väl inte alltför mycket pengar, men jag klarar mig och jag och barnen får lite ledig tid tillsammans som jag känner att vi behöver nu.

Idag blir det pluggning hela dagen, usch, jag läser Förvaltningsrätt - och roligare bok har jag läst:(

Kommentarer
Postat av: Terhi

Grattis till sommarjobbet! Din sommar verkar bli bra, jobb varvad med ledighet. Jasså ska du till utrikes, vart har du tänkt om man får vara nyfiken?



P.S läser samma spännande bok fniss

2009-05-13 @ 17:47:22
Postat av: Linda

Hej!



Och Tack!

Jag jobbar ju extra ibland på restaurangen i Hamra, alltid något =)



Vad skönt att det ordnade sig med sommarjobbet för dig, och vilken tur du hade med schemat!!



Lycka till med boken. // Linda

2009-05-13 @ 19:50:32
URL: http://lindaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0